2010/01/21

Savādnieki

Labdien, mans jaukais lasītāj! Lai tevi netraucē laukā valdošie -58 pēc Andersa, vienkārši vajag ģērbties silti.

Man jau bija aizdomas, ka cilvēki ir dīvaini un es ar saviem putniem un runājošajām mušām neesmu tāds vienīgais, bet nu vajag taču ievērot kaut kādu mēru šajās lietās, savādāk es vēl sākšu domāt, ka esmu viens no retajiem normālajiem. Vo, lasu, ka pasaulē panika sākusies, lietotāji no ie masveidā pāriet uz ugunslapsu, operu, spīdīgo, kāds varbūt arī uz lynx, taču ne par to ir stāsts, stāsts ir par to, kāpēc viņi to dara. Jo valdība teica, ka tā vajag. Vienā Vācijā vismaz 300 tūkstoši 4 dienu laikā noticējuši valdībai, Francijā un Austrālijā arī kaut kā līdzīgi. Tai pašai valdībai, pret kuru kādu laiciņu senāk protestēja, sauca (un sauc) par meļiem un zagļiem. Dīvaini tie cilvēki - kā viņiem saka, ka citplanētieši neeksistē, tā melo, bet kad saka, ka jāmaina pārlūks, tā taisnību stāsta. Nekādas konsekvences.


EOF

2 comments:

Liz said...

:D Es sākumā iedomājos, ka stāsts būs par tiem savādniekiem, kas pie -58 slāj īsājās jaķelēs, miņukos un augspapēdenēs. Bet tagad es esmu sākusi domāt, ka, varbūt, es, no mājās ārā neejot esmu nepieradusi pie jaunajiem laikapsytākļiem. Galu galā, jau mēnesis riņķī, kaut kādai evolūcijai jānotiek.
...bet varbūt to, ka ārā ir silts, arī valdība teica? To es, ziņas nelasot un neskatoties, arī nevarētu būt uzzinājusi. Bāc, cik grūti! Ņem un domā visu pati...

Mārcis Laganovskis said...

Par to, ka tie eksemplāri vazājas pirts prikidā -58, jo valdība tā teica - par to es nebiju aizdomājies, man visu laiku likās, ka tas ir kaut kā saistīts ar cerību aizbiedēt ziemu parādot, ka tu no viņas nebaidies. To sauc par pašiedvesmu, pirmo reizi vēsturē pielietoja Ikars. Nenostrādāja.