2010/01/05

Biroja radio

Labrīt!

Ir tāds milzīgs konglomerāts kā Big R Radio, no kura gan es pārsvarā klausos 80s Metal FM, un kura mājaslapā es iespēros un ieraudzīju, ka ir izveidota atsevišķa sadaļa Draudzīgais birojs jebšu oriģinālvalodā (citējot vienu putnbiedēkļveidīgu meiteni) All Office Friendly. Bā, nu ja viss birojs draudzīgi klausīsies 80.gadu atviegloto versiju (80s Lite), mīksto frekvenču modulāciju (Soft 108.2 FM), Džeksonu vai vaboles (All Beatles Channel), tad es jau tagad (pagaidām vēl) pieklājīgi atklanos no šādiem apšaubāmiem priekiem. Kas mums te birojā, lielveikals kaut kāds, kur jāskan klusai un mierīgai mūzikai, lai vairāk iepirktu nevajadzīgas mantas? Kāpēc man kopā ar visiem jau kuro reizi jāgaudo līdz Yesterday vai jākratās pie Billie Jean, ja es varu veltīt kādu dziesmu grāmatvedībai un pagriezt skaļāk Die Die My Darling, pie sekretāres durvīm dungot Talk Dirty To Me vai aicināt visu biroju uz rotaļu ar Get In The Ring? M?


EOF

5 comments:

Liz said...

Is it just me, vai man tiešām Metallica un uz augšu nepatīk to pašu iemeslu dēļ, kāpēc nepatīk Štirlici?

Mārcis Laganovskis said...

Pieņemu, ka jā. Ir gan daži izņēmumi, kuri man patīk, bet es arī vairumā gadījumu apstājos pie Metallica dažiem gabaliem.

Liz said...

Viņi ir nopietni, vai ne?

Mārcis Laganovskis said...

Man kā reizi tā nopietnība patīk, tas ir kā pie Eļas - tik nopietni, tik nopietni, ka nu jau ir smieklīgi.

Liz said...

Nē, man vienkārši ir nopietni un viss. Bet Talk Dirty To Me kā reiz laikā. Nopietni pavisam noteikti nav. Bet to, ka nenopietni arī droši nevar apgalvot.