2010/01/02

Jaunulis

Labrīt, mans sasvinējies lasītāj! Laipni aicināts 2010.gadā, kurā mēs kārtējo reizi izdarīsim tikai daļu no tā, ko dzērumā sasolījām vecgada vakarā!

Personīgi sev es apsolīju vairāk rakstīt šeitan, jo tagadējo ierakstu intensitāte sāk tiekties uz cara Ivana Bargā un aizbēgušā kņaza Kurbska saraksti - 17 gadu laikā sešas vēstules. Vēl es sev apsolīju veselīgu dzīvesveidu (nu labi - veselīgāku kā līdz šim), jo tomēr savādi sagaidīt jauno mājās un skaidrā.

Nu labi, pietiks jau, nav iedvesmas, kad atnāks, tad arī rakstīšu, bet pagaidām - laimīgu jauno tīģergadu!

P.S. Lai kā man patīk, ka Elizabete mani pieminējusi arī šīgada jaungadam veltītajā ierakstā, tomēr neliek mierā aizdomas, ka tas izdzēstais teksts ir bijis no manis ņemts.

P.S. otrais: tikai nesakiet, ka bilde nav sakarā ar jauno gadu un ziemu.


EOF

1 comment:

Liz said...

Emm, ne pusgads nepagāja, kad bremzētais gabēns atcerējās. Tas izdzēstais teksts nebija no tevis. Tas bija PAR tevi.