2009/08/30

Komentāri


Labdien, manu mazo lasītāj! Lai tev rīt viegli!

Vakar te bišku krāmējos pa galdu un atradu tādu lietu kā Return Form - tādu tu kā kārtīgs amerikāņu pircējs saņem kopā ar nopirkto/uzdāvināto preci un mantas nepatikšanas gadījumā sūti atpakaļ, lai pārdevējs saprot, ko tu gribi - apmainīt mantu pret citu vai dabūt atpakaļ piķi. Ja nu gadienā mantu gribas samainīt, tad tur ir ieķeksējami iemesli, aiz ko tad tā, par tiem tad es arī sapriecājos. Tā kā nesen sanāca saruna par klientiem, tad šis ir jauks ilustrējošais materiāls. Ak jā, mani komentāri pielietojami tad, ja cilvēks pats to mantu pircis nevis saņēmis dāvanā no trešās sievas otrā vīra pirmās sievasmātes jaunākās meitas vecākā dēla.

Tātad - Return Reason:

Item Not As Described - a tev ko, naudu nav kur likt, ka pērc visādu herņu neskatoties?
Did Not Look Good On Me - bļin, Bryan Adams atradies...
Priced Too High - vot lohs. Ko ta, naudiņas alum aptrūkās?
Item Failed After Use (viens no labākajiem) - блять, cik ilgi tu vēl nesīsi tos prezervatīvus atpakaļ?!?
Excess Shrinkage - pie tam pašrocīgi vulkanizētos prezervatīvus.
Changed My Mind (best of) - un kur tādus kretīnus ražo... nākamreiz skaidrā nāc uz veikalu, OK?
Did Not Like Color - ej apsities pret sienu, daltoniķi!
Arrived Too Late - a ko, nākamgad neko mugurā nevilksi?
Inadequate Packaging - mhm... tātad kur tev tās hemoroidālās svecītes iepakot?

Un atcerieties - klientam nekad nav taisnība! Pagaidām šo saukli gan ievēro tikai valsts iestādes...


EOF

7 comments:

Liz said...

Izskatās, ka šodien tev labāk veicas ar piemēriem un komentēšanu, es gan nevaru pievienot nevienu komentāru.

Tev nekad nav iemeslu kaut ko atgriezt atpakaļ?

Mārcis Laganovskis said...

Jā, nu kaut kā pavērās vaļā uz komentēšanu.

Es jau neuzskaitīju visus returna iemeslus, tur bija arī ļoti loģiski iemesli: Defective Material, Marked or Spotted, Damaged in Transit. Dēļ šitiem pāris reižu ir sanācis, bet tā kā es tērēju savu naudu, tad dēļ pirmajiem ne reizi. Un pat nav nācis prātā, jo tad jau es varu izdzert alu un pieprasīt atpakaļ naudu par inadequate taste - kaut gan pirms tam esmu dzēris tikai vāju tēju.

Liz said...

Es attaisnoju iemeslus par color, excess shinkage, did not look good un item not as described. Es, vāvere, kas apģērba izvēles ziņā zeķes pērk kā govi, uzstāju, ka tie adekvāti un normāli iemesli. Pērkot kaut ko no kataloga vai interneta, piegādātais reti kad atbilst reklamētājam gan krāsas, gan izskata, gan materiāla kvalitātes ziņā. Tāpēc šajā jomā es neko nepērku no katalogiem un no interneta.

Arrived too late mēdz attiekties uz dāvanām, kāpēc ne. Un Item failed after use uz tehniku. Priced too high atgriešana gan ir dāvana patērētājam.

PS Tā bilde ir ilustrācija vai vienkārši priecē tavu aci?

Anonymous said...

Vinjam, kaa jau nabadziigaa valsts iestaadee straadaajosham, ir taads jaalieto. :D
Ļahs.

Liz said...

Paldies, ka vismaz tu mani painformēji.

Anonymous said...

Esi velkomeeta! :D
Ļahs.

Mārcis Laganovskis said...

Tā tā, pietiek man bišku pasvinēt zinību dienu, kad Ļahs jau te kā te...

Šie visi bija return reasons no viena amerikāņu interneta veikala, salīdzinoši dārga, bet toties man nekad nav bijis problēmu ar iepirkto mantu kvalitāti vai neatbilstību attēlam - tas tev nav pirkt piecos veidos izmetamo hujeo matraci no tv veikala.

Principā jau stāsts ir par to, ko tu, Elizabet, rakstīji - tu neko nepērc no interneta, bet ir taču steriem cilvēku, kuri pērk un tad sūta atpakaļ. Viņi ko - lolo cerību, ka pēc piektās reizes saņems to, par ko bija sapņojuši?

Es jau gribētu teikt, ka beņķis ir fotogrāfēts Ļaha darbā, bet nu neteikšu. :D Vispār jau man bildei var likt parakstu "viss klientu ērtībai, bļa".