2009/09/07

Neraža

Labvakar, mans lasītāj! Stāstīšu ka nu tev par neražu.

Atnācu ka nu es mājās (tā vēl nav neraža), apsēdos pie elektronizētā drauga, kaut ko palasīju, gribēju iet ēst vakarā ēdamo, bet... sākās neraža.

Pēdējā laikā atkal atradu un klausos Big R Radio - 80s Metal, Big Hair, Big Riff. Un ko jūs domājat - pa dienu, kad es kvernu darbā, tur skan mani neuzrunājošas dziesmas, savukārt tagad, kad vēders saka, ka tūlīt aptīs zarnas ap mugurkaulu un izbeigsies, tad skan kas? Jā - Whitesnake, Motley Crue, Vixen, Killer Dwarfs, Europe, Slaughter, Enuff Z Nuff, Warrant, Twisted Sister, Faster Pussycat, L.A. Guns, Kiss, David Lee Roth, W.A.S.P., White Lion, Skid Row, Poison, Alice Cooper, Guns'n'Roses, Bon Jovi, Def Leppard and so forth. Un tie gabali, kuri mani aizķer un priecē. Vai nav neraža? Kad es tikšu ēst???

UPD
Ja Kickstart My Heart uzliek kā modinātāja signālu, tad no rīta ir iespēja tikt pie ekskluzīva sitiena pa ribām. Paklausieties paši.


EOF

3 comments:

Liz said...

Tādēļ jau var paciesties. Kaut gan, es nodrošinu sev vai nu ēšanu uz vietas, vai mūziku līdzi. Vai tas tev ir par sarežģītu?

Mārcis Laganovskis said...

Es parasti nodrošinu pārtiku uz vietas, bet nu šoreiz pavilkos tā, ka nu netikt līdz pārtikas glabātuvei un atpakaļ.

Ar mūziku uz vietas ir sarežģītāk - lielās tumbas man ir slinkums piekurbulēt, savukārt pārtikas glabātuves rajonā ir radio, no kurā esošā swh rock bieži vien skan īstenais rokmūzikas pārstāvis Bobs Mārlejs.

Liz said...

Mārleju es vēl pieciestu, ja vien tur nebūtu Džons Lenons.

Slinkums, jā, viņš daudziem dzīvi bojā. Man ir labāk, mani bērns šorīt pamodināja, ieslēdzot pleilisti telefonā. Cik nu tā skaņa ir laba, bet pirmais, ko pamostoties izdzirdi ir Kickstart My Heart. Es bieži no rīta par to kikstartu domāju, īpaši kad pa nakti pie kastes aizsēdējos.