2009/11/08

Get a life vai tomēr nē?

Labvakar, mans jaukais lasītāj! Veca ābolu sula lielos apmēros tomēr atstāj ietekmi uz veselību. Tiesa gan, to saka vecas kaktusu sulas tirgotāji.

Palasiet arī get a life aizsākumus.

Tad nu lūk, kaut kā tā sanāca, ka pa vidu starp pārgājieniem nācās krāmēt somu un izvilku es no tamās pavecu žurnālu, kuru tad nu pirms prommešanas pārlapoju. Žurnāls kā žurnāls, iepriecēja tas, ka tur bija minēts fakts, ka Triatel sāk piedāvāt push-to-talk pakalpojumus. Nu, tas bez komentāriem no manas puses, gan jau bijušie un esošie šīs lamām apvītās kompānijas klienti te paši parādīsies. Manu uzmanību piesaistīja raksts par blogiem un blogeriem, pats par sevi viduvējs raksts, ieturēts kā saruna ar tipa žurnālistes piedalīšanos, toties viens no sarunas dalībniekiem, Ģirts Slaviņš, toreiz vēl draugiem.lv direktors, izdeva šādu tekstu:
"... bet ārpus datora un blogiem rit īstā dzīve, kurā ir daudz citu vērtību un noderīgu darbu. Var kaut vai galdu saskrūvēt."

Idiots tu esi, Ģirt, un arī tas, kurš tev spogulī pretī skatās. Ja tev īstā dzīve ir skrūvēt galdu, tad kāda banāna pēc tu līdi par sociālā portāla direktoru, nevis gāji strādāt par Kombuļu desu ceha galdnieku? Kurš tev ir devis tiesības noteikt, kas ir dzīve, tu nelaimīgais lūzeri, kurš ģeogrāfijas olimpiādē dabūja atzinības rakstu, kamēr Laganovskis uzvarēja?

Es nezinu iemeslus, kāpēc tagad tam tur portālam ir cits direktors, bet zināma nojauta man ir - ja direktors uzskata, ka vispār viņa vadītais uzņēmums nodarbojas ar huiņu ar nesvarīgām lietām, tad tā arī sanāks, ja santehniķis ar roku līdz plecam podā domās par baletu, tad pods tecēs mūžam, ja sētnieki un koristi vadīs valsti, tad ķirurgi sāks dziedāt operā.

Morāle? Kad mana draudzene Elizabete pārtrauks sūdzēties rītā vakarā, ka viņai nekas nesanāk - tajā brīdī visi pasaules redaktori noņems cepures un brīdi paklusēs. Kad es beigšu domāt par darbā darāmo - tas nozīmēs, ka es esmu atlaists. Kad visi pasaules cilvēki sāks domāt, ka dzīve ir kaut kas tāds, kas rit kaut kur citur - tad arī maiju kalendārā iekaltais pasaules gals būs klāt.

P.S. Bet tomēr garšīga tā vecā ābolu sula.


EOF

12 comments:

Liz said...

Ko nu es, es par real life noteikti neko nezinu. Vakar tikai uzzināju, ka tekilu dzer metros, tad tagad vēl nevaru attapties.

Bet, jā, nevaru nepiekrist - idiots tu esi, Ģirt!

Anonymous said...

Jaa, Liz. Un 10x100 grami ir kilograms. Piedod! Esmu paarstraadaajies. Un sazin kas buus veel peec meenesha taadaa pashaa rezhiimaa... Tas buutu punkts viens.

Un shie teksti no tavas puses, Maarci, aizvien vairaak rosina k-kaadaa nereaalaa veidaa izbriiveet laiku, lai vareetu iedzert kaadu alinju malkas... tpuu... malku alinja un mieriigi pafilosofeet (lasi: runaat nesakariigi un izlikties par gudriem esam) par jo iipashi eksistenciaalaam lietaam un maksaat ik pa briidim viens otram pa latam, ja vien liidz tam laikam nebuushu jau nonaacis pienaa, kefiiraa, paninjaas, sviestaa, kreejumaa (vienalga skaabajaa vai saldajaa) vai biezpienaa (vajadziigo pasviitrot).
Ar cienju un paklonu
Ļahs.

Liz said...

Ļah, ej nu, nevar būt, ka šis kadrsprot runāt par eksistenciālām lietām un maksāt ik pa brīdim pa latam, nē, bet vēl tur kaut ko. Ja prot, tad mani viņš par cilvēku netur. Nezinu, tās ir labas ziņas vai sliktas.

Mārcis Laganovskis said...

Paga, paga, par ko jūs runājat? Tāda sajūta, ka es kaut ko esmu palaidis garām vai arī nokavējis, katrā gadījumā jūtos kā atbraucis no Amsterdamas un vēl neatgājis no iespaidiem.

Anonymous said...

Liz! Par to cilveeku Tev vareetu buut taisniiba. Pieljauju, ka vaards "cilveeks" vinja leksikaa ir tikai viirieshu dzimtee.
Nju dazhkaart vinjsh nav paaraak bezsakariigs. :) Un par to latu... Tas ir paaraak garsh staasts.
Maarci. Tu, shkjiet, parasti no riitiem vai arii veelos vakaros juuties kaa tikko atbraucis nevis no NED, bet no austrumu kaiminja dziljumos pavadiita atvaljinaajuma meenesha, kur esi nodarbojies ar vieniigo briivaa laika pavadiishanas veidu. Un taa nav sportoshana. ;)
Ļahs.

Liz said...

Nu, ja man regulāri iedod pa latam, tad es pat piekritīšu būt sieviete. :D

Mārcis Laganovskis said...

Vispār latu mēs viens otram dodam ne šāda iemesla dēļ, bet tava ideja, Elizabet, man patīk labāk. Atvaino, Ļah, paliec vien savā pilsētā-saliekamajā mājā. :D

Liz said...

Būtu daudz jautrāk, ja jūs viens otram latu dotu šāda iemesla dēļ. Nevajag apstāties pie esošā, kad jums ir tāda iespēja pilnveidoties. XD

Anonymous said...

Gribi tiekt, lai esam pashpietiekami? :D
Ļahs.

Liz said...

Nu! Pieticīgāk vajag dzīvot.

Mārcis Laganovskis said...

Pieticība būtu tad, ja mēs viens otram chupa-chups dotu. :D

Liz said...

Ok, es izstājos. No katra pa latam.