2009/03/02

Biroja šausmas

Labdien, cienītais lasītāj! Lai gards dzēriens tev vienmēr pie rokas!

Vispirms apsveicu visus, kuri strādā birojos un pie tam vēl telpā ar citiem vergiem - nu tiešām apsveicu. Ar izturību. Jo kolektīvs pāri visam. Sabiedrības intereses rulē, далой indivīdu. Kopējais stulbums uzvarēs, āmen. Gribi individuāli iznesties? Sāc strādāt par sētnieku un nāc piecos no rīta. Nepiedalies kopējos pasākumos? Ahā, izlēcējs, necieni kolektīvu, redīss tātad.

Un tad vēl tie mēsli, kas aizņem lielāko daļu iekšējā datortīkla kabeļa... Nē, es tiešām negribu redzēt piecdesmitdevīto kaķīti ar kārtējo padebīlajo mordu vai arī simtastoņpadsmito kāmīti ar astoņdesmito parakstu apakšā. Mani patiesi neinteresē arī nezināma idiota darba laikā (!) uztaisītais slaidšovs ar šiem te dolbanajiem kāmīšiem un citiem sprāgonīšiem.

Labprāt nodziedātu komisku dziesmiņu uz to siekalaino kretīnu māju krāsmatām, kuri domā, ka skaipa iespēja sūtīt failus ir jāizmanto, lai visus savus nožēlojamās dzīves laikā sakrātos audio- un videofailus sūtītu man. Es jums prasīju? Es jums kādreiz esmu kaut ko sūtījis?

Un ticiet - ja reiz es neesmu darbā, tas nozīmē, ka man ir iemesls nebūt darbā, bet tas nav iemesls, lai es no kāda neveiksmīga mākslīgās apaugļošanas upura turpinātu saņemt nejēdzīgu kvantumu нахер nevajadzīgu baitu.

Tāpat es negribu lasīt draudzīgus tekstus par vīrusiem, sievusiem un nabadzīgiem bērniem. Kad jūs mani pēdējo reizi redzējāt, man uz pleciem bija kas? Galva? Pareizi, atšķirībā no jūsu pumpas. Un lai kā es dzeru, bet veselo saprātu vēl neesmu nodzēris.

Ja kāds no līdzīgas herņas sūtītājiem šito lasa un apvainojas uz mani, tad ziniet - man похуй.

Paldies par uzmanību un atvainojos visiem tiem, kuri man nekad neko bez pieprasījuma nav sūtījuši.

P.S. Ja nu kādam ir, tad varat atsūtīt U96 Das Boot labā kvalitātē.


EOF

11 comments:

Antuanete said...

Ļauj minēt - Tu no vairākiem cilvēkiem saņēmi informāciju par olimpisko vīrusu, ja? :)

Mārcis Laganovskis said...

Ugu. Bet saņemtie kustonīši/sprāgonīši/tipa humoriņi arī nav izdomāti.

Maija said...

Bija mums reiz tāds kolēģis, kas kolēģēm sievietēm darba laikā sūtīja diezgan nepiedienīgus foto. Norāvās ritīgi pa purnu no citiem kolēģiem vīriešiem, kam pasūdzējāmies. Vēl viņā nāca uz darbu (uz parastu biroju, kas nekādi nav saistīts ar šaudīšanos) ar ieroci pie sāniem. arī norāvās.

Maija said...

P.S. palasīju un secināju, ka mūsu ofiss izklausās pēc maniaku un vardarbīgu tipiņu ofisa.

Mārcis Laganovskis said...

Jā, interesants tev darbs... Un ko tu pati vēlos, tumšos vakaros dari? Staigā apkārt ar cirvi? M?

Maija said...

Nē, principā es esmu pret vardarbību. bet mums te ģimenē reiz bij doma, ka baigi labi iedarbotos uz automašīnas pakaļējā loga piestiprināts kaujas cirvis.

Liz said...

Bloga saimniek, jau kuro reizi man ir jautājums: tas gudrais ģeogrāfu tests tavā lapā rāda tavu rezultātu, manu rezultātu vai viņš visiem ir vienāds?

Maija said...

Man domāt, ka tas rāda Mārča rezultātu, kas par nožēlu vai prieku ir par 3 punktiem labāks, nekā man pa murgiem klikšķinot Kualalumpuru tur, kur jābūt bandarseribegavanai

Mārcis Laganovskis said...

Atbildu: tests manā lapā ir manis paša iziets un pēc tam grūtā darbā iekopēts šeitan. Pieņemu, ka pie rezultātu aptuvenās vienādības ir vainojami kartes izcilā detalizācijas pakāpe un laika trūkums. Nu un vēl tas, ka neies takš rādīt, ka tu ir stulbāks par kaimiņu, tātad vajag censties.

Liz said...

Jā, taisni škrobīgi - es ģzzf nomācījos 6 gadus, bet viņš labi ja vienu, bet rezultāts tas pats.

Mārcis Laganovskis said...

Es jau sen zināju, ka esmu talantīgs bērns. Un arī man mājās bija milzīga karte un es arī zinu, kas ir ģeneralizācija, tā kā palūgšu neizteikties.