2010/05/21

Piena produkti

Sveiks, mans sasvīdušais lasītāj! Cik labi tomēr bija Karlsonam - viņam propellers muguru dzesēja.

Gribētu oponēt vienam kolēģim, ka vasara sākas maija beigās - tad viņa jau ir ieskrējusies un tūlīt tūlīt izdvesīsies pati savā skrējienā. Gribētu oponēt arī savai draudzenei, ka vasara beidzas līdz ar kastaņu ziedēšanu - turpinās viņa, bet tikai tūlīt tūlīt izdvesīsies pati savā skrējienā. Gribētu oponēt pats sev, ka vasara beidzas Jāņos - viņa tad jau ir izdvesusies un konkrēti man apnikusi un tiek uztverta vairs kā vairāk vai mazāk silta laika (ak šī bagātā latviešu valoda!) periods starp kastaņu ziedēšanas beigām un atvasaru. Un vēl kā periods, kad piens saskābst jau govī. Un vēl kā periods, kad es nevaru atrast šortus. Un vēl kā periods, kad neesi vēl paspējis aiziet gulēt, kad ir jau gaišs. Un vēl kā periods, kad valda svārki un es tāpēc uzvedos neadekvāti. Un vēl kā... labi, pietiks.

Savukārt šodien ir svētki - pat nedēļa nav pagājusi, kad esmu nopicis kefīru. Atgādinājumi telefonā rullē. Viss, iešu uzpīpēt ūdeni un aplieties ar cigaretēm. Emmm... es jau teicu, ka mēdzu uzvesties neadekvāti?


EOF

4 comments:

Liz said...

Es toreiz taču sapratu, kur bija mana kļūda - nevis vasara beidzas ar kastaņu ziedēšanu, bet pavasaris. Who cares, ka pavasarī ir +26. Un vispār, es personīgi biju džinsos.

Mārcis Laganovskis said...

Whatever, es arī džinsos varu saskatīt svārkus.

Liz said...

Nu tad kurš tev dakters.

Mārcis Laganovskis said...

Ko dakters... Dakters man savulaik parakstīja uz svārkiem, tā nu dzīvoju.