2009/07/27

Matucis

Labrīt, manu mazo draudziņ! Lai tev jauka šī nedēļa un nesāp mugura!

Bija gadījums - piektdien, kad cilvēces apzinīgākā daļa devās uz Baltic Bitch Party un līdz turienei netikušie palikās Zvērā, es, kā jau cilvēces saprātīgākās daļas pārstāvis, devos satikties ar meituku tepat dižciemā. Un labi, ka tā.
Īsi par meituku - vispār jau mans spoguļattēls, tikai krietni skaistāka. Tā nu mēs sēdējām, kamēr meituks nosprieda, ka nav mani redzējusi bez matiem, ko varētu atrisināt, aplūkojot vecas fotogrāfijas, bet manam spoguļattēlam (tāpat kā man) ar to ir par maz, līdz ar to tagad esmu saistīts. Saistīts ar derībām.

Derības ir tādas: es apņemos savā 30 gadu jubilācijā būt ar 7 cm gariem matiem, savukārt meitene-zeltene apņemas negriezt matus no derību noslēgšanas dienas (piektdienas, 24. jūlija), tātad uz manu jubilāciju viņa varētu ierasties ar matiem līdz dibenam. Zaudējuma gadījumā es apņemos pusgadu iet balles deju kursos, savukārt viņa nedēļu staigās ar zaļiem matiem. Nu tā kaut kā...

Tajā pat vakarā atjaunoju citu norunu - ja meituks (jau cits) līdz 30 gadiem nebūs apprecējusies un es tāpat, tad precēsimies savā starpā.

Vispār jau es tajā un nākamajā sarunāju un sadarīju vēl visādas interesantas lietas, bet tas jau tāpat nevienu neinteresēs. Bet mugura sāp vēl šodien...


EOF

2 comments:

Liz said...

A, šito laikam arī sauc par "get a life". Pilnīgi nenormāli jūs esat. :)

Mārcis Laganovskis said...

Da nu pārāk normāli jau neesam, tas jau pēc godīgajām acīm redzams. :D