2011/09/04

Pozitīvā loģika

Labvakar jaunajā mācību gadā! Stāstīšu ka nu stāstu par mazajiem, zaļajiem, pozitīvajiem, ne pārāk domājošajiem un savādu tarakānu pārņemtajiem radījumiem. Tā kā šīs radības mēdz baidīties pat no mana mēteļa, tad labi vien ir, ka maz es te pēdējā laikā rakstu, tā jau mirstība augsta.

Tātad uzstādījumi ir sekojoši:
1) Holandē viss ir labi un pareizi, jābrauc uz turieni, tur bērnam būs laimīga dzīve, paskaties, kādi viņiem bērnu pabalsti, bet vispār jādzīvo Latvijā, jāpārtiek no šī pabalsta un jāsūdzas par stulbo valdību;
2) tur viss ir labi un pareizi, tur šķiro atkritumus, jo tik daudz energoresursu un materiālu tiek tērēts jaunu mantu ražošanai, ka vienīgais glābiņš ir līdz pašam nevaru nolietot esošās un tad tās pārstrādāt, bet vispār jādzīvo Latvijā, jāpārtiek no holandiešu pabalsta, jo es taču atkritumus nešķirošu, man ir augstākā izglītība;
3) tur viss ir labi un pareizi, tur veikalos cenas jaunam apģērbam ir zemākas kā te, te jau tikai lētus pakaļdarinājumus atved, bet vispār... nu, jūs jau ziniet;
4) uz lietotu apģērbu veikaliem neiešu, neesmu jau nekāds nabags, varu arī tur, kur viss ir labi un pareizi, nopirkt jaunu, bet vispār...;
5) tur viss ir labi un pareizi, braukšu uz Holandi, jūs te varat palikt šajā valstī, bet vispār es arī palikšu, jo pabalstu maksā tikai tad, ja es nestrādāju.

Es tur virsrakstā kaut ko ieskribelēju par loģiku? Vai es maz muļķības esmu rakstījis, šī gan varētu būt viena no vislielākajām, bet jau nu kāds spēj man palīdzēt no visiem uzstādījumiem izzīst kaut kripatiņu no saprāta un loģikas, tad esmu gatavs uzklausīt.


EOF

1 comment:

Liz said...

Bļin, neticēsi, es šito šodien poliklīnikā noklausījos vārds vārdā! Par sačakarēto valsti, korumpēto medicīnu un dēlu ar augstāko izglītību, kurš Norvēģijā aizmirsu ko dara - tip, zemenes lasa vai traukus mazgā. Bet te vieni nelieši un zagļi palikuši un zemi nav, kas apstrādā un ekonomiku nav kas ceļ. Jo visi zemenes lasa Norvēģijā ar augstāko izglītību.

To visu runājis večuks, kurš savu mazmeitu-bumbulīti centās iebāzt pie ķirurga bez pieraksta un rindas, jo cik tur tā darba skabargu izņemt.